faptastic

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna-Louice Tengdahl - 29 december 2011 15:36

Hej bloggen!


Vart lite osocial senaste tiden, hah. 

Men igår så vart jag med Simone, min fina bästa vän! Vi spelade lite cod som äkta kvinnor, ägd ut henne ofc..

Sen var vi hela dagen fram till 21:00 typ. Sen efter de träffade jag 2 klasskompisar och vi var väl ute till 23:00 eller ngt ;)

Det var trevligt, och idag händer inte så mycket.

 imorgon ska jag träffa honom ett tag, mys :) sen så blir det att tagga nyår! Ska fira med klassen typ, kommer bli tevligt :) Så ska jag & simone laga mat innan med, gött.

Nu ska jag dra mig, bloggar senare, kyss

Av Johanna-Louice Tengdahl - 26 december 2011 13:51

Hej Bloggen!


Igår var jag och firade jul hos mormor och kurt i Dalsjöfors, och några kusiner var också där.

Var trevligt, fast somsagt kan ju klara sig utan julbord :p Fast jag har börjat gilla julskinkan lite, ett under typ :o

Idag ska man till kusinen som fyllt 25, så blir tårta och sånt gött ;)

Fast imorse så åkte man på en shoppingtur med mamma och fick lite inhandlat, sweet!

Sen så kom man hem och såg Hampus & hans kompis som spelade fifa, och det såg typ ut såhär;

 


Haha sött, ibland undrar man ju vilken familj man lever i ;)

Men det är ju härligt att man kan skratta iaf!


Pusshej, ha de göött.

Av Johanna-Louice Tengdahl - 24 december 2011 20:44

God jul folket! Hoppas ni har haft det jättebra, det har jag haft :)


Vaknade runt 8 och var pigg som en lärka och sprang ner, fick öppna ett paket och var en urgullig björnfitta i den ;d

Sen så åt jag frukost, duschade, fixade mig osv, sen iväg till släkten :) 

Hade väldigt trevkligt där, umgicks med dom från 13-19 typ, så var en tid ;)

Hemma öppnade jag mina andra paket, som var onepiece, uggs, smink & pengar!

Nöjd med min jul och hoppas att ni med är de . :)

Ska spela monopol nu med familjen igen, ciao!


 

Av Johanna-Louice Tengdahl - 23 december 2011 15:38

En dag kvar till julafton, och det märks här hemma i Örby.

Imorse började jag dagen med att kolla på Saw - the final chapter, usch vad jag hatar de filmerna haha..

Klarar inte av att kolla på sånt ensam, men ändå gör jag de. ;)

Sen direkt efter Saw så sätter min bror och hans kompis på någon slags Bumbibjörn film, och det räddade väl situationen lite.

Men sen tog jag tag i städningen och dammsög & torkade golvet, och nu ska jag ta mitt rum med.. Inte så tagg på det. :D

Men aja, bloggar mer senare, kyss!

Av Johanna-Louice Tengdahl - 22 december 2011 21:59

Hej!


Har fått en fin start på lovet, :) Gick upp tidigt och åkte till Visko med mamma, och fick ett par uggs, såhär ser dom ut typ:


Rätt nöjd!

Efter de träffade jag honom, och det var mysigt. :)


Sen åkte jag hem, och hemma pyntade jag granen samtidigt som man dansade runt och lyssnade på Justin Biebers julalbum. Awesome! Sen blev de julgodis bakat och julstämningen är på topp. Nu saknas ju bara den 24. ;)


Vad ska ni göra på julafton? Jag ska fira med pappas sida av släkten, i örby. :)


puss!

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 december 2011 18:32

Och så hade man jullov! :D


Väldigt gött, denna dagen med klassen har vart chill. Vi kollade på Paranormal Activity, och helvete vad äckliga de är :p Haha och sen The Ring med. Även om jag sett en typ 5 gånger blir man fortf lika rädd. ;)

Men sen skulle vi iallafall ha avslutning, och det va rätt segt men rätt gött nu!

och mina betyg blev väldigt bra och det är super (Y)

Imorgon ska jag träffa honom igen, och det ska bli mysigt!

Har inte så jättemycket mer att skriva nu, ska väl sticka in i duschen och så ;)

Så vi höres!


Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 december 2011 18:04

Hej bloggen!  


För att lära känna mig fick jag tipset att skriva några sanningar om mig själv, som kanske inte alla visste. Så here u go!


1. Jag är rätt klumpig. Ramlar rätt lätt, speciellt när snön kommer, bah.

2. Jag avskyr julbord. (haters gonna hate)

2. Jag är 1.58, och tycker det är rätt gulligt att jag är lite kort.

3. Är född den 29 juli 1996 (rätt tråkigt eftersom alla glömmer bort de när de är bortresta på sommarlovet ;)

4. Jag förlorade två bästavänner för 2 år sen exakt ungefär. Den ena pratar jag rätt mycket med och den personen är en av mina närmsta vänner nu, den andra pratar jag lite med, men det är absolut inte samma. Saknar vår tid för varje dag som går.

5. Jag har ingen aning om vad jag vill bli och jag gör mitt premilinära gymnasieval om mindre än en månad.

6. Jag har 2 bröder som jag älskar, och som jag står rädd nära med.

7. Jag har svårt för att bli kär, men när jag väl blir det är de underbart. gillar en person lite just nu!                        8. Jag är en rätt bra person att prata med, man kan lita på mig osv..

9. Jag älskar mina vänner.

10. Min första kompis heter Miriam. :)

11. Jag hatar att spela fotboll men gillar att kolla på de.


Det var lite granna om mig, och om de är mer får ni använda frågefunktionen åt vänster. :)

 









Av Johanna-Louice Tengdahl - 19 december 2011 17:54

Hej bloggen!


Hade mycket ångest inför måndagar, de är ju rätt tråkiga :p

Men idag i skolan så gjorde vi inte så mycket, vi fick gymnasieinformation och sen fixade jag min sjal på slöjden :)

Direkt efter skolan åkte jag till kinna och träffade en, som vi håller hemlig lite :d

Men det vart jättemysigt, vi kollade film och sen åkte jag hemåt, och ja, de var mysigt. :)

Så nu är lollo på bra humör!


Sen när jag kom hem duschade jag, och kollade Grown Ups med min bror och mina föräldrar (kan va rätt bra efter att ha kollat på Paranormal Activity), och nu sitter jag här. :)

Imorgon måste jag baka jättemycket, ska göra kladdmuffins till klassen för vi slutar ju på onsdag, och sen ska jag göra till min brors klass med (9F i ängskolan, han har praoat där), kul!


Men nu ska jag fortsätta njuta av min underbara måndag, ha de bra. :)


 


Hittade en rätt gammal bild D:


puss!

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards