faptastic

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Förargad.

Av Johanna-Louice Tengdahl - 13 februari 2012 15:00

Hej bloggen, tänkte skriv av mig lite nu, är jävligt förbannad.


anledningen? Whitney Houston.


Det är sorgligt när någon dör, det vet vi. Men man behöver inte göra en sån överdrift av det.. Vart jag än vänder mig nu ser jag bilder, eller texter om Whitney Housten "pop gudinnan", och jag förstår inte varför man gör det så stort. För hon var världskänd? Please.

Det jag stör mig mest på är alla som uppdaterar sina statusar på fb, "RIP Whitney <3333333333333333", BITCH PLEASE säger jag då. Ni som la ut såna statusar lyssnade knappast på henne, ni visste nog knappt vem det va. Varför börja avguda henne när hon är död? För uppmärksamheten? Säger det igen, bitch please.

Samma sak som när MJ dog. Det var SJUKT många som skrev överallt eller snackade om det, "ååh kan inte tro att min idol är död, crycrycry" , men innan hans död brydde ni er inte ett skit om honom, ni kallade honom pedofil och allt, alltså vart ligger moralen i de?


Visst, det är sorgligt att Whitney har dött. Men ni behöver inte göra världens största snackis av de. Jag har aldrig lyssnat på henne och tänker inte låtsas att jag gjort de heller för att få uppmärksamhet.

Skänker en tanke men inte så mycket mer, hata mig om ni vill men det är sån jag är.


Ha en bra dag bloggen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards