faptastic

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna-Louice Tengdahl - 30 januari 2012 16:01

Hej bloggen!


Inte bloggat sen i fredags, förlåt mig, vart lite upptagen i helgen!

I lördags kom min fina bästavän simone hit, och vi hade hemmamys framför gladiatorerna osv! Sen åkte hon på söndag och då sov jag typ bort hela dagen, fyfaaaan va trött man vart :o Så blir det väl när de är 2 övertrötta tjejer som aldrig går och lägger sig!


Idag var det då måndag, och då är man ju tröttare än någonsin.. Kom i säng hyfsat tidigt igår iallafall, runt 11, och gick upp vid 6. Men ändå, tröttare än tröttast haha..

 

Av Johanna-Louice Tengdahl - 27 januari 2012 17:25

Hej bloggen!


Fick till en väldigt originell rubrik där, eller inte.. haha ;)

Men jag säger som rubriken, TGIF! Thank god it's friday.

Idag hade vi sovmorgon som vanlingt! Gick upp halv nio, älskar den känslan.

Sen klockan 10 hade vi idrott, och det var handboll, och vårat lag vann ju såklart (jag förlorar aldrig)..

Sen var jag lärare på engelskalektionen i några minuter, kändes awesome!


Sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, kollar på TV just nu, med broder!

"My name is Earl" , inte de bästa så får väl zappa vidare..


Min familj är lite onyttiga och ska käka hämtmat snart, sushi.. Duktig som jag är avstår jag!

okej, jag hatar sushi, haha..


 

Av Johanna-Louice Tengdahl - 26 januari 2012 16:15

Hej bloggen!


Förlåt för att jag inte bloggade igår, var knappt hemma :p

Direkt efter skolan, så hann jag att typ ladda mobilen lite och sen åkte jag till honom.  

Det var jättemysigt & bra :)

Sen halv åtta åker jag med mamma hem, och när jag kom hem så var det plugg som gällde. Engelskaplugg tillochmed, vi hade förhör om Australien idag, om klimatet, städer, landskapet, befolkningen och djuren typ. var rätt mycket men det gick super!


Och idag har det vart våran värsta dag, och längsta med. Men gött att vara hemma :) Idag har jag inte planerat att göra någonting, kanske blir lite film senare, laddar ner "never let me go" atm!

Så det blir väl att kolla på den :)


jag verkligen älskar känslan av att känna kärlek, på riktigt.

 

Av Johanna-Louice Tengdahl - 24 januari 2012 15:40

Hej bloggen!


Hur är det? Tisdag idag då, försov mig.. Missade hela IUP (matten) och halva so:n!

Vaknade av att min bror gick in i mitt rum och frågade om han kunde få hårspray, haha. Dumma larm, råkade trycka på 'stänga av' istället för 'snooze' .. 

Men annars har dagen vart brao! Fick näsblod av snälla linnea johnson ;) kolla in hennes blogg om ni vill! www.linneajohnson.blogg.se jag vet att ni vill!


Snart ska man dra in till kinna och träffa Roxana, (www.suuug.blogg.se) mys! Sen blir det lite plugg osv, tror jag har engelska till imorgon men är inte säker.. fml.

Men aja, dagen blir nog finfin! 


   hittade en söt gammal bild!


puss

Av Johanna-Louice Tengdahl - 23 januari 2012 15:41

Hej bloggen!


Idag var man duktig och gick upp klockan 5 för att duscha och så, duktig är jag! :)

Sen var det vanlig tråkig måndag med massa tråkiga lektioner, osv.. 


jag gjorde bort mig riktigt mycket på no:n..

Eva: Okej lollo, om du lyssnade kan du detta, vad är en könskoppling'?

Jag: Eh när man har en kromosom på könet?

HAHAHAHA alltså åh, eva skrattade ju så hon vek sig dubbel, aldrig sett henne så. Elak lärare </3


Men iallafall, igår så gillade över 50 personer min facebookstatus, så jag skulle lägga mig i snön i bikini.. Bild kommer här.


Den är redigerad, men det var för att jag inte skulle se så blek ut (a) Men jag gjorde det iaf!   

Av Johanna-Louice Tengdahl - 22 januari 2012 14:56

Hejhej!


Hemkommen från borås och gammelmorfar, trevligt var det! Åt god tårta och kakor osv, haha c:

Så har jag nyss käkat god taco, mumma! :] 

Vill också hälsa till en urgullig läsare som kommenterar flitigt på min blogg! Puss på dig Anton, dina kommentarer betyder jättemycket! 


Sen kom min farbror samuel med massa saft från farmor och stickade raggsockar, mysigt värre! Så nu sitter jag i världens gosigaste raggsockar och onepiece, orkar inte byta om till mötet sen haha :C Men det måste jag!

Ska också göra en header senare, har ju fått klagomål haha.. Inte bra på de alls men det är ni som bestämmer!


kyss på er, bilden kommer från weheartit!

 

Av Johanna-Louice Tengdahl - 22 januari 2012 09:00

Godmorgon bloggen!


Idag är man uppe med tuppen hehe.. Vaknade helt automatiskt runt 08:50, ingen aning om varför, somnade runt 2-tiden typ.

Igårkväll kollade jag på Remember Me, det ska tydligen vara en film som man gråter av (min favoritgenre).. Men jag grät ingenting, haha. Ska kolla på "Requiem of a dream" senare, ska tydligen vara jättesorgsen :)


Men först idag ska jag till borås med min mamma, hennes farfar fyller år. 89 fyller han! Grattis till min gammelmorfar Lennart! <3


Sen när jag kommer hem blir det väl chill, det är ju trotsallt söndag.

Jag har en fråga till er läsare, vad tycker ni om PIERCINGS? Hiss eller diss?

 


Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards