faptastic

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Dag 08

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45

Hej bloggen!


Dag 08: Någon du älskar.  

För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om?

Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig för att skriva om ett husdjur, min fina vovve.


Min fina vovve ja, Rocko! <3

Vart ska jag börja?.. Kommer ihåg sommaren vi köpte dig, i Horred.. Det var 8-9 år sen, och vi hade nyligen  avlivat vår förra hund, Zavak. Vi satt där och klappade alla valpar men du var lite speciell!

När jag är ledsen så finns du alltid där, även om du inte säger något så finns du liksom bara där. Som om du försöker trösta mig.. Och ibland när du mår dåligt sover du i min säng, haha. Och du tar upp nästan hela sängen, biatch ;)!


puss rocko ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 februari 2012 15:03


Hej bloggen!   Redan gått en vecka så kör på dag 7 nu, heheh. Dag 7: En favorit.   Hmm, en favorit.. Är lite skoberoende så kommer väl bilder på mina favoriter: skor! JeffreyCampbell skor <3       ...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards