faptastic

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Dag 06

Av Johanna-Louice Tengdahl - 19 februari 2012 10:57

Hej bloggen!


Då är vi redan på dag 6 och då ska jag skriva om min bästavän!

Jag har 4 bästavänner, men väljer att skriva om hon jag har känt längst!


Linnea Petra Johnson.

Linnea har jag känt sen vaggan typ. Våra pappor var bästa kompisar när de växte upp och är fortfarande bra vänner. Jag och Linnea brukade inte träffas så mycket när vi va små, bara på hultlägret.. Fast då vågade vi knappt inte prata med varandra i början, men det gjorde vi senare! :)

Hon är en glad, social och rolig person! Väldigt klumpig med, hihi :>

Hon gillar nailart, (www.linneasnailart.blogg.se) och hon gillar att spela gitarr med, på hennes bobbis!

Hon är född den 16 augusti!

Och hennes hår.. Avundsjuk till tusen!

     

 
 
Linnea

Linnea

19 februari 2012 14:50

NAAW! vad gullig du är!! min söts lilla Lollo! älskar dig din lilla plutt!!! <3

http://www.linneajohnson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards