faptastic

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 januari 2012 19:41

Hej bloggen!


Hur är det? Jag är typ rätt trött, skrev nyss ett långt inlägg och råkade kryssa ner de.. Haha aja får väl skriva om de ;)


Igårkväll hade jag middag med mamma, pappa och våran granne Lisa, det var jättetrevligt. Vi åt klyftpotatis och kyckling inlindat i bacon, mums! Och sen efterrätt med ;) Sen så lämnade jag de och var hemma själv med min bror Simon, vi hade lite chipsmys, (flöt) och kollade på The voice sverige & sen spelade fifa och lyssnade på hög musik, asgött ;) Sen var det dags att tagga inför JVM finalen! Sverige - Ryssland var det ju, och Sverige vann ju ofc ;) Kom i säng runt 5 på morgonen haha, så idag vaknade jag 14.00


Bra att vända på dygnet sådär :) Så när jag vaknade gjorde jag iordning mackor med bacon på, förjävla gott! Sen satte jag på filmen "p.s i love you" och jag började ju fan gråta efter en kvart haha.. Men den var jättebra. Och jag hade tydligen inte fått nog av att gråta efter den, så jag kollade på Dear John med. En av mina favoritfilmer, men gråter alltid lika mycket! Men den är så bra ;) Nu har jag iallafall gråtit färdigt, och ska snart ha myskväll med mamma framför The Voice Sverige! Bara jag och mamma + simon som är hemma, men simon spelar wow som vanligt ;)  Så blir lite mor och dotter mys!


Börjar bli förkyld nu med, awesome verkligen.. 


Ha en grym fredag, kyss på er!

 

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards