faptastic

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)


Men här kommer de andra!


Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) men usch va svårt detta va, men det får bli såhär (1 är snyggast)

1. Danijel

2. Tobias

3. Victor

4. Jonken

5. Jocke.

Sen vart såklart alla snygga där!


Tänker du blogga om lite mer privata saker? Beror på om ni läsare vill, men skippar helst de :)


Vad är meningen med livet? svår fråga! meningen med livet är ju massor. för vissa är de kärlek, för andra äre choklad.. För mig är meningen med livet mina nära&kära :)


Varför heter bloggen faptastic? Jadu, jag tycker att det är ett roligt och originellt namn!


How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? haha hur många gånger jag än läser denna fattar jag ingenting!


Vem är den snyggste människan av manligt kön? Anton Hysén <3


 


Vem är den snyggaste människan av kvinnligt kön? Emma watson!! 

klicka på bilden så blir den större :)


Skulle du ha sex med en person du finner motbjudande för 10 miljoner kronor? Om de va kort så ja, 10 miljoner är nice! Men helst inte haha!


Vilken handling du har gjort är du mest stolt över? Åh va svår fråga.. Det måste nog vart nu nyligen när jag fick VG+ på hela svenska nationella, blev överlycklig :)


Vad tror du att du gör om tio år? Förhoppningsvis är jag lärare/polis ;)


Föredrar du katter eller hundar? hundar :)


Om du fick chansen att bli flytande talare av något språk utan ansträngning, vilket språk skulle det då vara? Kinesiska tror jag, :)


Vad brukar du tänka på när du onanerar? privat!


Vilken är den bästa bok du någonsin läst? Alla harrypotter böcker, no doubts


Om du var fast på en öde ö utan mat och var tvungen att börja äta på din egen kropp, vilken kroppsdel skulle du börjat med? skulle aldrig gjort så, skulle valt att dö istället..


Vad är din största dröm? Att någon dag jobba med de jag vill, ha en man och ett eller två barn och bo på ett ställe jag älskar.


Om du åkte tillbaka i tiden och träffade dig själv som sjuåring, skulle den versionen av dig vara stolt över den du är nu? Visst skulle sjuåriga jag inte vart stolt över ALLT, men jag tror att för de mesta skulle sjuåriga jag vara stolt :)


Om du var tvungen att välja, skulle du välja att allt du åt smakade senap, eller att du vat tvungen att bära runt på ett element hela tiden? ahah, avskyr senap men vill inte bära runt på ett element.. men väljer elementet!


Sen kommer en drös frågor som är rätt privata, så skippar de!



Tack för frågorna folks!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards