faptastic

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

F r å g e s t u n d.

Av Johanna-Louice Tengdahl - 4 januari 2012 18:55

Hej!


Har inget spännande eller intressant som jag kan skriva om,

så kul är mitt liv ;)


Så tänkte göra en frågestund, ni får fråga exakt VAD NI VILL, och jag lovar att vara helt ärlig. Ni kan vara anonyma om ni vill osv..


puss

 
 
Ingen bild

-

4 januari 2012 19:05

Favorit artist?

 
Ingen bild

P

4 januari 2012 19:40

Favorit mat? favorit glass? när fick du din första kyss? vad heter din familj?

 
Ingen bild

Anonym.

4 januari 2012 19:42

Vad ska du gå för gymnasium?

 
Ingen bild

anonym.

4 januari 2012 19:46

Vilken linje är du intresserad att gå i gymnasiet?
Är du oskuld?
Favorit färg?
Favoritplagg?
Vad för hårprodukter använder du?
Hur ofta sminkar du dig?
Och vad för smink använder du dig av?
Varför bloggplatsen och inte blogg.se?

 
undermittaffro

undermittaffro

4 januari 2012 20:18

Varför ligger månen så långt borta?
Hur många skor har du?
Har du ätit varma äpplen nån gång?
Brukar du kolla på pappret när du torkat dig?
Äter du makaroner?
Vilken låt skulle du helst ha sex till?
Har du nån gång försökt slicka dig på armbågen?

Hur kommer det sig att alla frågor blev så normala? :c Är besviken på mig själv..

http://undermittaffro.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Thalion

4 januari 2012 23:25

Är du en hob eller dvärg?


www.thalion.blogg.se

 
kajsa

kajsa

5 januari 2012 13:31

varför får du så knasiga frågor?
vilka bloggar läser du?

http://www.knasiganaglar.blogg.se

 
Ingen bild

Mr Örby

5 januari 2012 13:47

Har du varir kär i någon av hampus kompisar!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards