faptastic

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Svar på era frågor!

Av Johanna-Louice Tengdahl - 5 januari 2012 14:03

Först och främst vill jag göra lite smygreklam åt min vän som nyss startat blogg, hon har jättefin design och allt, kolla in henne! www.ccelestess.bloggspot.com !


Sen hade jag frågestund igår och nu kommer frågorna!


Favoritartist?: Justin bieber :)

Favoritmat?: Kött och pommes & flygande jacob, fast utan nötter och banan ;d

Favoritglass?: Jag ÄLSKAR päronglass.

När fick du din första kyss?: 13 tror jag :)

Vad heter din familj?: Ulrica, Björn, Hampus & Simon.

Vad ska du gå för gymnasium?: Är ju fortfarande sjukt osäker haha, men antingen blir det Marks gymnasium eller Dille naturbruksgymnasium :)

Vilken linje är du intresserad av att gå på gymnasiet?: Samhäll, barn&fritid eller naturturism skog inriktning hund :)

Är du oskuld?: Nej.

Favoritfärg?: Rosa och turkos!

Favoritplagg: Jag älskar min onepiece, får la säga den ;)

Vad för hårprodukter använder du?: Använder Wella när jag duschar, PROFFS hårspray och så använder jag något sags värmeskydd till håret, haha

Hur ofta sminkar du dig?: Varje gång jag ska ut!

Och vad för smink använder du dig av?: Jag använder mig av foundation&puder från oriflame, sen super false lash mascara eller något, maybeline, och sen eyeliner från chanel :)

Varför bloggplatsen och inte blogg.se?: Jag kände att blogg.se var lite svåranvändt, så jag testade här och det är jättebra!

Varför ligger månen så långt borta?: Jag har faktiskt ingen aning haha..

Hur många skor har du?: Hehe jag har en del (a)

Har du ätit varma äpplen någon gång?: Nej tror jag inte ..

Brukar du kolla på pappret när du torkat dig?: Alltså man måste ju de om man har bajsat för att veta om man behöver torka sig mer, HAHA

Äter du makaroner?: Ja det funkar!

Vilken låt skulle du helst ha sex till?: Haha har inte tänkt på dig, men sweat-snoop dogg är väl en bra låt, ;)

Har du någonsin försökt slicka dig på armbågen?: Yes..

Är du en hob eller dvärg?: Dvärg skulle jag säga!

Varför får du så knasiga frågor?: För jag har knasiga läsare ;)

Vilka bloggar läser du?: Jag läser kissies , haha, samt Julia Anderssons (bananpulver.devote.se) och sen célestes, som är på länk där uppe! :)

Har du varit kär i Hampus kompisar?: Haha jag hade en liten crush på Erik Bergeld i mellanstadiet typ..


Det var allt! Tack för era frågor och ha de brao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards