faptastic

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

2011

Av Johanna-Louice Tengdahl - 15 januari 2012 14:39

Bara för att jag har tråkigt ska jag göra en 2011 lista. Kewl..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yeees i did.
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. :)
4. Dog någon som stod dig nära? min gammelfarmor gick bort.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Inget vad jag kommer på..
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 25/7 kommer alltid att finnas i mitt hjärta, sen datumen runt mitten av december haha :)
8. Vad var din största framgång 2011? att jag lämnade mitt ex.
9. Största misstaget? att jag litade för mycket på en person.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? haha ja, hade världens pisssjuka och var hemma från skolan i 2 veckor typ..

11. Bästa köpet? Oj, har köpt så mycket.. Kan inte säga en grej bara.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, smink, allt möjligt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina vänner och min familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Party in the U.S.A - miley cyrus.. Sommarminnen ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lyssnat på andras skit!
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släkten :)
19. Blev du kär i år? haha ja.
20. Favoritprogram på TV? desperate housewives <3
21. Bästa boken du läste i år? alla harrypotter böcker, kärlek!
22. Största musikaliska upptäckten? justin bieber.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min HTC sensation :)
25. Något du önskade dig men inte fick? inget. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? jag tältade ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns de säkert, men inget jag kommer på!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? mainstream.
29. Vad fick dig att må bra. mina älskade vänner & folket omkring mig.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? lil wayne, channing tatum <3
31. Vem saknade du? morfar. <3
32. De bästa nya människorna du träffade? en viss person. ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards