faptastic

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Johanna-Louice Tengdahl - 13 februari 2012 15:00

Hej bloggen, tänkte skriv av mig lite nu, är jävligt förbannad.


anledningen? Whitney Houston.


Det är sorgligt när någon dör, det vet vi. Men man behöver inte göra en sån överdrift av det.. Vart jag än vänder mig nu ser jag bilder, eller texter om Whitney Housten "pop gudinnan", och jag förstår inte varför man gör det så stort. För hon var världskänd? Please.

Det jag stör mig mest på är alla som uppdaterar sina statusar på fb, "RIP Whitney <3333333333333333", BITCH PLEASE säger jag då. Ni som la ut såna statusar lyssnade knappast på henne, ni visste nog knappt vem det va. Varför börja avguda henne när hon är död? För uppmärksamheten? Säger det igen, bitch please.

Samma sak som när MJ dog. Det var SJUKT många som skrev överallt eller snackade om det, "ååh kan inte tro att min idol är död, crycrycry" , men innan hans död brydde ni er inte ett skit om honom, ni kallade honom pedofil och allt, alltså vart ligger moralen i de?


Visst, det är sorgligt att Whitney har dött. Men ni behöver inte göra världens största snackis av de. Jag har aldrig lyssnat på henne och tänker inte låtsas att jag gjort de heller för att få uppmärksamhet.

Skänker en tanke men inte så mycket mer, hata mig om ni vill men det är sån jag är.


Ha en bra dag bloggen.

Av Johanna-Louice Tengdahl - 13 februari 2012 10:18

Hej bloggen!


Förlåt för dålig uppdatering, hade som sagt 4 prov förra veckan så har inte gjort så mycket annat än plugg.

Denna veckan har jag lov men starten på den var ju inte så jättebra, vaknade upp i lördags och hade feber och var rätt förkyld. Bahhh. Det har hållt i sig, men har inte så mycket feber längre.

Synd om mig!


Så vad har hänt föregående vecka?

*Tisdags: I tisdags hade jag mitt första nationella, läsförståelse i svenska! Vi hade en och en halv timma på oss, blev klar efter en timma typ, och man fick inte gå efter så hade lite småtråkigt faktiskt.. Sen stack jag hem, pluggade lite mer för jag hade NOprov dagen efter.

*Onsdags: Försov mig, helveteeeee. Missade NOprovet, greps av panik! Men efter skolan stack jag till kinna, träffade Roxana! Kollade lite färg till rummet, sen stack vi till donken och åt, mumma! Efter de stack vi till gården och sen kollade vi på någon uppvisning i lyckeskolan..

*Torsdag: Då hade jag mitt andra nationella! Uppsatsskrivning i svenskan, gick helt okej, vi hade 3 timmar på oss och blev färdig på 2h och 50 minuter ungefär.. Helt död efter de. Men sen klippte jag mig och sen gick jag på enj oriflame visning!

Såhär blev håret:


Kyssar från eran faptastic.  

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards