faptastic

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Johanna-Louice Tengdahl - 5 februari 2012 20:32

Hej bloggen!


Är lite dålig på att blogga bra men skriver ett kvällsinlägg nu!

Sitter och kollar på Så ska det låta, ett program vi alltid kollar på i familjen tengdahl.

Deltagarna ikväll är Sanna Nielsen & Kalle moraeus vs. Sibel Redzep & Kalle christiansson!

De båda Kallorna är ju bäst, älskar moraeus & christiansson!

Sibel och sanna är för.. klämchecka typ!


Iallafall, blev nöjd av melodifestivalen igår, Dead by april och Loreen gick vidare, de förtjänade dom tycker jag :)

Och denna vecka har jag fullt upp, 4 prov.. Phuw.

2 av dom är dock nationella så inget man kan plugga på, men  fortfarande jobbigt :c

Får härda ut, för när denna vecka är avklarad har jag lov! :D

På fredag blir det förmodligen ner till varberg, om mormor & kurt är hemma :)

mysigt värre!



Gammal go bild!  

Av Johanna-Louice Tengdahl - 5 februari 2012 20:32

Hej bloggen!


Är lite dålig på att blogga bra men skriver ett kvällsinlägg nu!

Sitter och kollar på Så ska det låta, ett program vi alltid kollar på i familjen tengdahl.

Deltagarna ikväll är Sanna Nielsen & Kalle moraeus vs. Sibel Redzep & Kalle christiansson!

De båda Kallorna är ju bäst, älskar moraeus & christiansson!

Sibel och sanna är för.. klämchecka typ!


Iallafall, blev nöjd av melodifestivalen igår, Dead by april och Loreen gick vidare, de förtjänade dom tycker jag :)

Och denna vecka har jag fullt upp, 4 prov.. Phuw.

2 av dom är dock nationella så inget man kan plugga på, men  fortfarande jobbigt :c

Får härda ut, för när denna vecka är avklarad har jag lov! :D

På fredag blir det förmodligen ner till varberg, om mormor & kurt är hemma :)

mysigt värre!



Gammal go bild!  

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards