faptastic

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Lär känna mig.

Av Johanna-Louice Tengdahl - 2 februari 2012 20:43

Hej bloggen!


Idag har jag tränat med mina 2 klasskompisar Oscar & Simon på Corpus, trevligt var det!

Imorgon har vi idrottsprov, och innan jag börjar plugga ska ni få lära känna mig mer, med hjälp av denna lista!


Du:
Namn: Johanna-Louice Tengdahl
Smeknamn: Lollo
Piercingar: 2, öronen.
Tatueringar: Nopp.
Längd: cirkus 160! (158, men 160 låter bättre..)
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brun.
Är du kär i någon: Nja, inte kär men gillar en! :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, det är rätt bra här!
Tänker du på självmord: hahahah nej
Tycker andra att du är attraktiv: Får väl hoppas på de!
Dricker du: Händer.
Använder du droger: lolnej.
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: wella för de mesta :)
Vilken parfym använder du: Christina Augileras, Oriflame parfym & Britney Spears :)
Vad är du rädd för: Mörker, spindlar, knivar och blod.. Sen har jag massa småfobier som inte är lika illa :p
Gillar du att tvätta: Nej, slipper helst det ^^

Din första:
Operation: Inte opererat mig.
Första piercingen: Förutom öronen så näsan.. Men har inte den längre ^^
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: hund & kanin
Första semestern: Idk
Första konserten: kommer inte ihåg, hahah :p


Har du någonsin:
Kysst en främling: nja, eller jo haha.
Tappat bort glasögon/linser: använder inte de.
Brutit något: Nein
Rymt hemifrån: Hahah nope.
Röntgats: Nope.
Gråtit när någon dött: Ja , självklart.

Senaste:
Film du hyrde: Hyr inte filmer ^^
Film du köpte: shit, ingen aning hahah ;p
Låten du lyssnade på: Någon Cornelis låt, kollar på den filmen atm.
Låten du hade på hjärnan: The script - breakeven
Program du tittade på: How i met your mother på gymmet tror jag haha
Personen du tänkte på: ;)

För eller emot:
Långdistansförhållande: Funkar för vissa, andra inte.
Självmord: Emot, men folk har egen vilja..

Favorit:
Mat: Grillat kött och pommes, samt flygande jacob!
Låt: Oh, jävligt svårt, men favoritlåten just nu är Lighters - Bruno mars.
Sak att göra: dansa, vara med kompisar, träffa folk, va social, festa, massaaa.
Dryck: vatten
Bil: Bentley !

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja, någon gång så.
Varit i slagsmål: Nej, är inte den som slåss ;)


Antal:
Gånger du varit kär: typ 1, på riktigt då alltså.
Gånger ditt hjärta brustit: Inte många gånger..
Hjärtan brustit på grund av dej: För många.
Ärr du har på kroppen: hahah ingen aning..

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vart och tränat, ätit lite pommestallrik och vart i skolan.
Var det kul: jadå!
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar när de är skola går jag upp 6, men på fredagar 8.15 typ.. På helger är de helt olika.
Gillar du att slåss: Nej, kan inte ens slåss.
Är du seriös: Ibland så! :)
Var har du ont: magen just nu haha.
Använder du hårspray: Ajjemän!

Favorit:
Salt eller surt: Sött :)
Gillar du ketchup: Inte för mycket men lite så!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp!
Stockholm är: huvudstad? gött?
Spaghetti eller makaroner: makaroner, spaghetti är för långt!
Ett land jag helst vill besöka: Finland, USA, kina, mauritius!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna-Louice Tengdahl - 18 maj 2012 11:40

Fick en del väldigt privata frågor som jag väljer att inte svara på tyvärr. ;)   Men här kommer de andra!   Vilka var de snyggaste killarna i stockholm? top 5! Jag var ju i stockholm förra helgen, så måste vart ngn från learutbildningen ;) me...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 17 maj 2012 13:59

Tja!   Nu vart det riktigt längesen jag bloggade, ska försöka ta upp detdär igen  !  Just nu kollar jag Big brother live, kul att se! Förstår dock inte hur dom kan ha sex och vika ut sig så mycket i TV    Menmen.. Jag gillar det iallafall! ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 20 mars 2012 19:30

Halluuu!   Saknade bloggen lite så bestämde mig för att blogga lidde! min twitter är solklart kvar och ni får mer än gärna följa den! www.twitter.com/johannalouice   Iallafall, så vad har hänt under de senaste veckorna när jag inte bloggat?...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 6 mars 2012 17:53

Slutar bloggen. Ni hittar mig på www.twitter.com/johannalouice ! kyss ...

Av Johanna-Louice Tengdahl - 21 februari 2012 21:45


Hej bloggen!   Dag 08: Någon du älskar.   För mig är "älska" ett väldigt starkt ord, liksom inget man bara går runt och säger. Men jag har några jag älskar, så vem ska man egentligen skriva om? Efter lite tänkande hit och dit bestämde jag mig...

Presentation


If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

photos

  it will come.


Ovido - Quiz & Flashcards